Aan het werk in Drunen, Noord-Brabant als secretarieel administratief medewerker?
In de categorie Administratief/Secretarieel is een vacature vrijgekomen voor de functie van Secretarieel Administratief Medewerker. Je werkt hier in de Bouw/Installatie branche.
Je kunt per 3-5-2024 beginnen en de einddatum is op 2-7-2024. Je kunt aan de slag met een Vast contract.
Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben 1 mensen gereageerd op de vacature Secretarieel Administratief Medewerker.
Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Secretarieel Administratief Medewerker.
Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens MBO zijn. De functie is voor minimaal 24 uren in de week met een maximale werkweek van 32 uren.
In het kort over deze vacature in Drunen:
Salaris indicatie | Minimaal onbekend- onbekend |
Werkperiode | 3-5-2024 -2-7-2024 |
Werkuren | 24-32 |
Locatie | Drunen,Noord-Brabant |
Opleidingsniveau | MBO |
Contracttype | Vast |
Branche | Bouw/Installatie |
Functietitel | Secretarieel Medewerker |
Direct solliciteren | https://www.werkenbijdewitbouw.nl/vacancy/vacature-secretarieel-administratief-medewerker/ |
Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Unknown door naar het volgende email adres Unknown ter name van Unknown te mailen. Bellen is ook mogelijk via Unknown. Vraag daarbij naar Unknown Unknown.
Zelf je vacature uitzetten via deZaltbommelgids.nl? Neem dan contact met ons op.
Lijkt de vacature Secretarieel Administratief Medewerker in Drunen iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:
Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Zaltbommel.
Laat dit artikel viral gaan in Zaltbommel, deel het met je vrienden!
Auteur
Vacatures worden verzamelt door de redactie van deZaltbommelgids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.